Förkyld och halsont.

Vaknade imorse med ont i halsen, lite smått förkyld. Känner mig tung i huvudet, är väl det kvava vädret.

  Något som Anton skrev...

"bb b b bbbbb  bcvvvtttttyyklös sssbbb jrte3qqqqqqwweerrttutuiiiiiiiiiäääääääääddssaaaaaaaddddddddddddddddddddddddddddddddddoo"



Det här jäkla tröttheten försvinner inte som de ska göra runt den här tiden. Lika trött fortfarande som jag va innan. Men det jobbigaste är nog att jag får så ont hela tiden, kan inte anstränga mig alls. Lyfter jag en matkasse får jag ont i magen, samma  gäller Anton. Kan inte bära på honom utan att få riktigt ont. Lite jobbigt när man snart ska flytta, kan jag knappt göra något. Inte lyfta tungt ivarjefall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback