Jävla idioti..

Jaha fick Micke ett samtal från polisen imorse.. Antagligen de som var här tidigt imorse och knacka på, men vi orkade inte öppna. Blev rätt sent hemkomna från Åstorp.

Men tydligen hade någon snott Mickes moppe och kört ner den i havet i Hällevik.! Schysst..
De hade gått in på jobb och tagit den. En sak om man snor och slänger den i buskarna men den hade lgeat i havsvatten hela natten och redan börjat rosta. Bara att slänga på soptippen och köpa ny. Tur det var en begagnad och inte helt ny.

Idag ska jag stor städa, inte för jag känner för det men mina föräldrar kommer på lördag med saker från Åstorp.
Ska ut till huset och ställa lite saker där. Ska eventuellt ta med möbler härifrån. Sånt som man inte måste ha de närmsta två veckorna. Är jätte trött och har ont i ryggen, ska sätta på en film så Anton sitter till ivarjefall 30 min så jag kan vila lite med honom.

Just nu ligger Anton på golvet och pratar med Selma (vår hund)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback