Yum yum gimme some!

Har pajjat ryggen igen på något j*vla sätt, ont som tusan gör det. Ingen hemma som kan ge mig massage, gubben jobbar till 2 inatt. Bakade lite scones innan, mumsigt värre att äta dom direkt ur ugnen. Tyckte anton med.

Anton pratar mer och mer för varje dag. Meningar blir det med. 2-4 ords meningar. Han börjar säga till hunden en massa med.

Sitt och stanna och tyst!
Famor - Farmor

Momo- Mormor

Memmi- Emmi hans moster

Minna- Jasmine hans moster

Manni  - Mauri hans morfar

Elma- Selma vår hund

Bita- Äta
Mat - mat

Taktor- Traktor
Bada
Tanka
Pengar
Banpogam - Barnprogram
Bompa- Bolibompa
Mumin
Fisk
Bebis
Blås
Mapp - Napp
Bomma - Blomma
Han sätter ju ihop en del små meningar.
Jag bita den
Plocka bomma
Vovve sitt, Vovve stanna
Kom tisse- Kom katten
Åka bil


Varför är män i uniform snygga? Eller ja kanske bara Micke som är extra snygg i sina kockkläder. Är det mina graviditets hormoner som får mig  att känna extra pirr i magen när han kom ut i sin kock uniform ida?

En del blir så förvånade att vi fortfarande är så kära. Men det är väl klart, nygifta, har en underbar son och ska få ett barn till. Har en underbar relation. Vi är bästa kompisar också tror det spelar stor roll och vi blir aldrig trötta på varandra. Och gnistan tänds på nytt hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är det ni ska flytta? Från Olofström då eller ni ska bo kvar här?

2009-08-11 @ 14:50:46
Postat av: zandra

Ska flytta till jämshög till större..



varför anonym?

2009-08-11 @ 18:28:01
Postat av: Strumpan & Co

Hej hopp! Du svarade på min tråd på FL, så nu har jag lagt till dig på bloglovin (http://www.bloglovin.com/blog/25559/zeddi). Hittade ingen länk på din sida dock, vilket du kanske borde fundera på att lägga in för du har en del läsare där redan. :-)

2009-08-13 @ 14:41:50
URL: http://sandlada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback