Random thoughts...

När en nårstående dör fan vad det sätter igång allt,triggar en massa tankar och känslor och rädsla. Även om jag och min mormr inte träffades mycket på senaste åren så gör det mycket ont. Ända in i benmärgen. Finns så mycket man önskar man gjort och sagt. Alla barndoms minnen kommer tillbaka. Då bodde vi alla i släkten närma men sen splittrades alla. Tänker på min kära mamma som förlorat sin mamma. Måste kännas jätte jobbigt. Det var ju alldeles för tidigt för henne men är man sjuk så är det väl en lättnad. Cancer är en jobbigt sjukdom och man bokstavligen tynar bort.

26 dec ska vi på minnesgudstjänst, undrar hur man ska ta sig igenom det. Jag gråter ju så myckt då jag är ganska öppen med sådana känslor. Plus man e gravid, då kan man gråta över att dammsugaren funka dåligt. hahaah...



ska väl handla julklappar denna veckan. dock blir det bara till barnen har vi sagt. så ingen press vilket är skönt.

Fast visst finns det saker man vill ha men de är för dyra att önska sig sånt man köper själv. har dock bebisinhandlande att göra men kan man gör när bebisen ploppat ut. babysitter och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback