Fjärilar i magen, underbart!

Nu är festlokal och kyrka bokad, 28 nov bär det av. Pirrar i magen när jag tänker på det. Även om vi redan är gifta så var den borliga vigseln as tråkig och man fick inte riktigt den där känslan jag tror. Även om vi blev man & hustru, det bästa som hänt mig efter Anton förstås!

Alla graviditets hormoner gör mig tårögd bara jag tänker på det, kommer väl stor tjuta. Haha.

Min klänning är fixad, ska köpa kostym till Anton han kommer vara så fin. Micke kommer nog ha en armani eller hugo boss kostym.  Han tycker inte det är snyggt med den klassiska frock coaten.
Hoppas alla som vi bjuder kommer. 


Ska på inskrivning hos barnmorskan nästa vecka är redan i vecka 13 då, bättre sent än aldrig! Har ringt massa gånger men man kommer knappt fram nu när det är semester tider, men är man ihärdig.


Mamma kommer hit imorgon och skall passa Anton över helgen. Vi ska till Falkenberg över dagen på lördag. Skall kolla på Stefan & Krister revy. Hoppas det inte regnar i år igen.

Längtar tills vi flyttar får mycket mer plats då. Tycker det är trångt där vi bor nu. Och det är det ju faktiskt. Anton har ju sjukt mycket leksaker.  Men där kommer han få ett jätte stort lekrum.

 

Kommentarer
Postat av: Sofia - 18årig blivande brud!

ska ni gifta er igen?=) Hittade dig via familjeliv:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback