Bara några månder kvar..

Ändå är jag otålig. Varför vet jag inte. Men det är inte alls som första graviditeten med Anton. Man tar inte foto vecka för vecka, man har inte stenkoll på vilken vecka och dag man är i. Man bara flyter med helt enkelt. Och längtar tills D dagen kommer. Har hämtat liggdelen till vagnen, snygg är den. Blev en i läder/skinn, emmaljungas blac croc. Den solbleks ju inte heller vilket är bra. Har bara inte bestämt vart vi ska ha skötplatsen. Blir nog ovanpå tvättmaskinen. Min foglossning är ju hemsk så man vill gråta ibland. Och sova får jag inte heller göra. Vaknar hela tiden av att det gör ont hur jag än sover. Ska till barnmorskan så får se hur det blir efter det. Har gått upp ett kilo sedan inskrivningen, skönt. Nu ska jag lägga mig och vila lite för jag har mkt förvärkar som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback